2012-06-26

Håller på att tvättar just nu, tänkte ställa mig och diska också men orkar nog inte de. Haha, lat men så jävla trött. Idag ska jag fan sova tidigt, så fort jag är klar i tvättstugan ska jag gå och lägga mig. Skönt! Jag och min syster har förövrigt börja äta enligt lchf, började igår. Ska bli spännande det här, får ju äta massa gott. Men inte pasta, som jag älskar sååå mycket. Illa, haha. Igår kväll var jag ute och gick i typ två timmar, det var väldigt roligt. Massa snack och skratt tillsammans med P. När vi snackade kom vi in på tjejer som bär burka eller vad det heter, en såndär heldräckt typ som sedan ledde till gud och alla som ber till honom. Sen helt plötsligt kläcker P ur sig "Alltså jag fattar inte, varför ber så många till gud. Jag menar, det finns ju typ bara en enda människa som kommer hamna i himlen. Och det är ju påven." Hahaha, det var mycket kul tycker jag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0