Söndag 27 Januari

Det är ju söndag idag, jag som trodde det var måndag förut. Haha så de kan gå. Men det är säkert för jag låg bakis i sängen hela dagen igår, annars brukar det vara söndagarna som är mina bakisdagar. Jaja skönt det. Ska snart ut och gå en sväng. Mamma och jag ska kila förbi morfar & morbror och farfar vid deras gravar och tända ljus. Snubbla över en liten text nyss också, vilken fick mig att tänka lite extra. Har lagt upp den förut, och minns verkligen då den tiden, för texten hjälpte mig en aning då. Jag tänkte om lite och förändrade min tillvaro då. Känns som den fick mig att tänka till lite nu också på hur jag har de, dags att förändra igen känns det som..
 
"Du kommer till en tid i ditt liv när du inser Vem som betyder något, Vem som aldrig gjorde det, Vem som inte kommer göra det och Vem som alltid kommer göra det. Så oroa dig inte för människor i ditt förflutna, Det finns en anledning till att de inte finns med i din framtid."


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0