Tisdag 8 Januari

Sitter och kollar på tv just nu med mamma, drack te och åt skorpor nyss också. Gott som satan. Kollar på något på 4an just nu. Det är riktigt bra faktiskt! Innan de var det sveriges mästerkock vi kika på. Kom på en sak förut, som jag tycker är lite roligt. Jag älskar att kolla på matprogram. Kollar ofta på det. Jag älskar mat, att äta mat. Men jag tycker absolut inte om att laga mat, överhuvudtaget. Lite lustigt de dära.. Har iaf haft en lung dag, var och handla lite förut och lämna in ett par jeans på lagning. Har haft tvättstuga nu på kvällen också, ska snart hämta det sista. Sen blir det sängen för min del, kika lite tv och sen sova. Imorgon bitti blir det promenad med mamma och stavarna om vädret tillåter det vill säga. Haha.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0