Onsdag 2 Januari

Jaha, om man ska försöka ta tag i bloggandet igen då kanske. För det är ju trots allt rätt skönt att skriva av sig och om inte annat så kan jag sen senare gå tillbaka och läsa för att minnas saker och ting. Haha. Mycket  har hänt sen sist jag skrev. Jag har hunnit vara i Cypern med min bror och hans flickvän. Jag har blivit osams med min syster, vilket resultera i att hon sa upp kontakten med mig. Jag har flyttat hem till min far igen och sen vidare till min mor där jag nu bor. Jag har slutat mitt jobb och är idag arbetslös. Jag har träffat nya fina vänner som verkligen betyder mycket för mig. Aa och sen kan jag fortsätta med massa annat med det orkar jag inte. Så, nu är det 2013 också. Ett år som för mig kommer bli väldigt annorlunda alla andra år jag levt. Det kommer ske så otroligt mycket som jag aldrig kunnat tro. Massvis med förändringar och nya saker av alla möjliga slag. Jag är nyfiken och ser fram emot allt i år, samtidigt som jag också är jävligt rädd för vad som komma skall.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0